Мотовездеход
Traxter Max DPS HD8 Squadron Green

от 18 400 €
 
 Добавить к сравнению
Вся представленная на сайте информация, касающаяся стоимости товара, носит информационный характер и ни при каких условиях не является публичной офертой, определяемой положениями (ст. ст. 633, 641, 642 и гл.63 Гражданского кодекса Украины). Точную информацию о стоимости товара Вы сможете получить от менеджера по электронной почте или по телефону. Оплата в гривнах по коммерческому курсу на день оплаты.

ПОТУЖНІСТЬ 50 КІНСЬКИХ СИЛ

ЗДВОЄНІ З V-ПОДІБНИМ РОЗТАШУВАННЯМ ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНИ ROTAX ДЛЯ ВАЖКИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Мотовсюдиходи Traxter MAX DPS оснащено надзвичайно функціональним варіантом силового агрегату, який створено для реального виконання робіт. Універсальний, економічний і орієнтований на виконання робіт здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax HD8 видає 50 к.с. потужності й 68 Нм крутильного моменту для виконання навіть найважчих завдань.

РАМА З ВИСОКОМІЦНОЇ НИЗЬКОЛЕГОВАНОЇ СТАЛІ

ХОДОВА ЧАСТИНА, НА ЯКУ МОЖНА ПОКЛАСТИСЯ

Все починається з каркасу: мотовсюдиходи Traxter є надзвичайно функціональними позашляховиками, адже їх виготовлено із застосуванням автомобільних технологій та заводських допусків, які використовують у виробництві сучасних вантажівок класу пікап. Високоміцна низьколегована сталь робить конструкцію каркасу достатньо жорсткою та витривалою, щоб успішно поратися із навантаженнями від час виконання важких робіт. Для перевірки міцності рами мотовсюдиходів Traxter інженерами Can-Am проведено новий цикл абсолютно безжальних випробувань утилітарної придатності на спеціальних зимових та літніх випробувальних майданчиках – і вона їх вдало витримала!

ДИНАМІЧНА СИСТЕМА РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ З ПІДСИЛЕННЯМ (DPS)

ТОЧНА КЕРОВАНІСТЬ

Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS), спеціально відкалібрована для утилітарного використання, одночасно забезпечуючи належну чутливість для рекреаційної їзди. Ця система DPS сприяє покращенню відчуття керування під час виконання робіт на низькій швидкості й в умовах так званого «технічного бездоріжжя». Вона також передбачає зниження ступеня підсилення рульового керування на високій швидкості та його зростання на більш низьких швидкостях.

4-ДІАПАЗОННА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТЯГИ

ПОТУЖНІСТЬ ВІД САМОЇ ЗЕМЛІ

Автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE в поєднанні з заднім диференціалом, що блокується, створює 4-діапазонну систему контролю тяги, яка забезпечує безліч варіантів керування для різної місцевості або завдань. За допомогою окремих перекидних перемикачів переднього і заднього диференціала водії мають можливість обирати наступні варіанти їзди: 2×4 відкритий задній диференціал для виконання крутих поворотів й забезпечення підвищеного захисту від перевертання; 2×4 заблокований задній диференціал для покращення зчеплення з поверхнею, коли привід працює в режимі на 2 колеса; 4×4 відкритий задній диференціал для підвищення маневреності на перетятій місцевості й 4×4 заблокований задній диференціал для забезпечення максимального зчеплення з поверхнею. Задній диференціал перебуває в зубчатому зачепленні з трансмісією для покращення ефективності його роботи за рахунок підвищення швидкості спрацьовування, відсутності необхідності в технічному обслуговуванні й використання меншої кількості деталей.

ЗАДНЯ ПІДВІСКА ДЛЯ ВАЖКИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

ЗАДНЯ ПІДВІСКА TTA

Створені для експлуатації в умовах як утилітарного, так і рекреаційного використання, мотовсюдиходи Traxter MAX оснащені торсійною задньою підвіскою на поздовжніх A-подібних важелях (TTA), яка має повну довжину ходу 25 см і забезпечує плавну їзду незалежно від умов місцевості. Її архітектура гарантує оптимальний рівень комфорту і ходових якостей в будь-яких умовах їзди завдяки конструкції, яка сприяє мінімізації зміни кута розхилу для максимального зчеплення з поверхнею.

ВІДКРИТА ПЕРЕДНЯ ПАНЕЛЬ ЗІ ЗНІМНИМ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИМ ЯЩИКОМ І НИЖНІМ БАГАЖНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ПІД ПАНЕЛЛЮ

БАГАЖНИЙ ПРОСТІР САМЕ ТАМ, ДЕ ВІН ПОТРІБНИЙ

Загальна місткість багажних відділень на мотовсюдиходах Traxter становить 61 л, включаючи зручний знімний водонепроникний інструментальний бокс на 6 л (не має аналогів у галузі), який дозволяє користувачам ретельно й упорядковано зберігати необхідні інструменти та приладдя під час поїздок. Також передбачене багажне відділення під передньою панеллю з внутрішньою сумкою (23 л), багажне відділення під сидінням і вбудоване багажне відділення над приладовою панеллю.

БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КУЗОВ З ЖОРСТКИМ ВІДКИДНИМ ЗАДНІМ БОРТОМ

КУЗОВ, ЩО ПРАЦЮЄ

Марка Can-Am справедливо пишається встановленим на мотовсюдиходах Traxter високоміцним самоскидним кузовом із солідною вантажомісткістю 454 кг. Він має такі стратегічно важливі конструктивні особливості як ніші для відер (19 л), вбудовані анкерні провушини в бічних стінках і низку точок кріплення додаткового приладдя для зручнішого використання вантажного простору. Спеціальні виточені канавки дозволяють оптимізувати доступний простір відповідно до власних потреб, зокрема, поділити його на 3 частини або встановити фанерні розділювачі та надставки на борти кузова для збільшення його габаритних розмірів. До того ж, відкидний задній борт здатен витримувати навантаження, пов’язані зі щоденним сільськогосподарським використанням, а ще його можна використовувати в якості сидіння, щоб відпочити під час робочої перерви (максимальна вага: 113 кг).

27-ДЮЙМОВІ (69 СМ) ШИНИ MAXXIS† BIGHORN 2.0 НА 14-ДЮЙМОВИХ (36 СМ) КОЛІСНИХ ДИСКАХ

КОЛІСНІ ДИСКИ ТА ШИНИ ПРЕМІУМ-КЛАСУ

Готові до їзди, коли і куди вам заманеться, шини Maxxis Bighorn 2.0 забезпечують плавну їзду, передбачувану поведінку на поворотах й максимальну впевненість під час підіймання вгору. Їх установлено на міцні й легковагі литі алюмінієві колісні диски оновленої конструкції.

Спецификации

ПІДСИЛЮВАЧ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
ПРИВІД НА 4 КОЛЕСА Задній диференціал, що блокується та автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE
Цвет
W Ширина 181 см
L Длина 387 см
H Высота 193 см
WB Колесная база 294 см
ф
GC Клиренс 28 cм
W Ширина 181 см
L Длина 387 см
H Высота 193 см
WB Колесная база 294 см
ф
GC Клиренс 28 cм
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини / Колісні диски
Розмiри
Характернi властивостi
Гарантiя

Аксессуары

Получайте больше от каждой поездки. Найди идеальные аксессуары для своего транспортного средства!

Защитная решетка для кабины

Защищает пассажиров и компоненты кабины от груза в кузове.