Мотовсюдихід
TRAXTER DPS HD8

Зручна в користуванні система, що передбачає різні рівні підсилення рульового керування, робить мотовсюдихід Traxter DPS унікальним транспортним засобом. Якщо коротко, ця тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) значно полегшує виконання будь-яких робіт.

від 16 400 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

ПОТУЖНІСТЬ 50 КІНСЬКИХ СИЛ

ЗДВОЄНІ
З V-ПОДІБНИМ
РОЗТАШУВАННЯМ ЦИЛІНДРІВ
ДВИГУНИ ROTAX ДЛЯ
ВАЖКИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

Зустрічайте новий еталон, створений для тих, хто не любить порожніх балачок, а ставить собі за мету конкретне виконання поставлених завдань: орієнтований на виконання робіт, здвоєний з V-подібним розташуванням циліндрів двигун Rotax HD8. Ця конячка видає 50 к.с. потужності й 68 Нм крутильного моменту для виконання навіть найважчих завдань. Отже, придбавши мотовсюдихід Traxter, ви матимете в своєму арсеналі найвідточеніший інструмент для важких справ.

РАМА З ВИСОКОМІЦНОЇ НИЗЬКОЛЕГОВАНОЇ СТАЛІ

РАМА, НА ЯКУ МОЖНА ПОКЛАСТИСЯ

Все починається з каркасу: мотовсюдиходи Traxter є надзвичайно функціональними позашляховиками й справжніми робочими конячками, адже їх виготовлено із застосуванням автомобільних технологій та заводських допусків, які використовують у виробництві сучасних вантажівок класу пікап. Високоміцна низьколегована сталь робить конструкцію каркасу достатньо жорсткою та витривалою, щоб успішно поратися із навантаженнями від час виконання важких робіт. Для перевірки міцності рами мотовсюдиходів Traxter інженерами Can-Am проведено новий цикл абсолютно безжальних випробувань утилітарної придатності на спеціальних зимових та літніх випробувальних майданчиках – і вона їх вдало витримала!

ДИНАМІЧНА СИСТЕМА РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ З ПІДСИЛЕННЯМ (DPS)

ТОЧНА КЕРОВАНІСТЬ

Динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) спеціально відкалібрована для утилітарного використання, одночасно забезпечуючи характерну для мотосюдиходів марки Can-Am чутливість для рекреаційної їзди. Ця система DPS сприяє покращенню відчуття керування під час виконання робіт на низькій швидкості й в умовах так званого «технічного бездоріжжя». Вона також передбачає зниження ступеня підсилення рульового керування на високій швидкості та його зростання на більш низьких швидкостях.

4-ДІАПАЗОННА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТЯГИ

ПОТУЖНІСТЬ ВІД САМОЇ ЗЕМЛІ

Автоматична система блокування переднього диференціала швидкого спрацьовування Visco-Lok QE† в поєднанні з заднім диференціалом, що блокується*, створює 4-діапазонну систему контролю тяги, яка забезпечує безліч варіантів керування для різної місцевості або завдань. За допомогою окремих перекидних перемикачів переднього і заднього диференціала водії мають можливість обирати наступні варіанти їзди: 2×4 відкритий задній диференціал для виконання крутих поворотів й забезпечення підвищеного захисту від перевертання; 2×4 заблокований задній диференціал для покращення зчеплення з поверхнею, коли привід працює в режимі на 2 колеса; 4×4 відкритий задній диференціал для підвищення маневреності на перетятій місцевості й 4×4 заблокований задній диференціал для забезпечення максимального зчеплення з поверхнею. Задній диференціал перебуває в зубчатому зачепленні з трансмісією для покращення ефективності його роботи за рахунок підвищення швидкості спрацьовування, відсутності необхідності в технічному обслуговуванні, поліпшеної ефективності й використання меншої кількості деталей.

ЗАДНЯ ПІДВІСКА TTA-HD

Посилена торсійна задня підвіска на поздовжніх А-подібних важелях (TTA-HD) була розроблена спеціально для виконання господарських робіт та активного відпочинку і з повним ходом довжиною в 25,4 см забезпечує плавну їзду незалежно від рельєфу місцевості. ЇЇ архітектура гарантує оптимальний комфорт і керованість у будь-яких умовах завдяки відсутності прогину.

БАГАТОМІСНЕ НЕРОЗДІЛЬНЕ СИДІННЯ VERSA-PRO

СИДІННЯ В СТИЛІ «ПІКАП»

VERSA-PRO розроблене як багатомісне нероздільне сидіння 40/20/40 у стилі сидінь сучасних пікапів. На ньому з комфортом можуть розміститися троє дорослих і воно має «профільовані» кути для зручності посадки/висадки з кабіни, а також надійне вінілове покриття для підвищення зносостійкості. Пасажирські сидіння з вбудованими гачками в нижній частині також можна піднімати для розширення внутрішнього простору. Проектувальники Can-Am також додали складану центральну консоль і підлокітник з двома тримачами для чашок, щоб збільшити місце в кабіні.

відкрита панель управління зі знімним ящиком для інструментів і місцем для зберігання речей під панеллю

ЛЕГКО ПРИСТОСОВУВАНИЙ БАГАЖНИЙ ПРОСТІР

Конструкція відкритої панелі управління має зручний знімний і водонепроникний ящик для інструментів на 6,3 л, ексклюзивний у галузі, який дозволяє користувачам акуратно перевозити необхідні інструменти та витратні матеріали в організованому порядку. Крім того, вона включає місце для зберігання речей місткістю 23 л під панеллю з закритою кишенею, яка ідеально підходить для зберігання невеликих предметів першої необхідності. Загалом Traxter має 39,5 л простору для зберігання.

БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КУЗОВ З МІЦНИМ ЗАДНІМ ВІДКИДНИМ БОРТОМ

УНІВЕРСАЛЬНИЙ КУЗОВ

Надзвичайно міцний кузов має вантажопідйомність 454 кг і легко розвантажується. Стратегічні конструктивні особливості включають спеціальні заглиблення для відер на 18,9 л, анкери на бічних бортах і кілька точок кріплення для додаткової зручності. Для того, щоб повністю оптимізувати просторий кузов, користувачі можуть розділити його за допомогою спеціально передбачених канавок. У кузові можна встановити як фанерну перегородку 1×3 так і подовжувачі кузова для збільшення його габаритних розмірів. Крім того, міцний задній відкидний борт може витримати звичайне використання у фермерському господарстві й служити в якості сидіння під час обідньої перерви (макс. вага: 113 кг).

ЛЕГКОВАГІ ШИНИ ТА КОЛІСНІ ДИСКИ

ЛИТІ АЛЮМІНІЄВІ КОЛІСНІ ДИСКИ

14-дюймові литі алюмінієві колісні диски чорного кольору з 27-дюймовими шинами Maxxis Bighorn 2.0 на моделях HD8 та HD10 і 12-дюймові литі алюмінієві колісні диски з 25-дюймовими шинами Maxxis для моделей HD5.

Специфікації

Рульове керування з підсилювачем Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS)
Колеса 12-дюймові (30,5 см) диті алюмінієві колісні диски з 25-дюймовими (63,5 см) шинами Maxxis
Колір
W Ширина 158 см
L Довжина 305 см
H Висота 193 см
WB Колісна база 212 cм
GC Кліренс 28 cм
W Ширина 158 см
L Довжина 305 см
H Висота 193 см
WB Колісна база 212 cм
GC Кліренс 28 cм
Двигун
Підвіска
Гальма
Шини / колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Аксесуари

Отримуй більше від кожної поїздки. Знайди ідеальні аксесуари для свого транспортного засобу!

Захисна решітка для кабіни

Захищає пасажирів і компоненти кабіни від вантажу в кузові.

Подовжувачі стінок кузова

Складані верхні панелі знімаються за секунди.

Захисні пристрої боків корпусу

Надійний захист кузова, вмонтована щітка й відбивач низько звисаючих гілок.